Ćwiczenia na smukłe biodra i uda

smukła figura

Zaokrąglone uda, pośladki i biodra stanowią dla wielu kobiet spory problem i obniżają samopoczucie. Podpowiadamy wobec tego, jakie ćwiczenia wykonywać, co jeść, a z czego zrezygnować, by poprawić wygląd sylwetki w tej partii ciała.

Do zaokrągleń bioder, pośladków i ud dochodzi najczęściej na skutek źle dobranej diety oraz w wyniku prowadzenia siedzącego trybu życia. O ile niezbyt trudno o odłożenie się niechcianego tłuszczyku w tych partiach ciała, o tyle jego pozbycie się nie jest stosunkowo łatwe, zwłaszcza w sytuacji, gdy jego właścicielka prezentuje sylwetkę typu gruszka.

Co jeść, a czego unikać, czyli dieta na smukłe uda
Problem z krągłościami okolic pupy dotyczy często pań, które lubią tłuste potrawy oraz nie mogą się powstrzymać od słodyczy. To właśnie te dania w dużej mierze przyczyniają się do zaokrąglenia sylwetki. Warto dlatego zrezygnować z tłustego i smażonego mięsa, frytek, tłustych sosów oraz pieczywa. Niewskazane jest także kupowanie a następnie podjadanie chipsów, batoników czy innych pustych kalorii.

Panie, które zauważają odkładanie się tłuszczyku w dolnej partii ciała powinny podjąć stosowne kroki, dzięki którym ich sylwetka ulegnie widocznej poprawie.
Nie oznacza to jednak przejścia na rygorystyczną dietę. W większości przypadków wystarczy spożywanie niewielkich ilości pokarmów rozkładając je na 5-6 posiłków dziennie i dobieranie ich adekwatnie do pory dnia z uwzględnieniem ich kaloryczności.
Ważne jest, aby dieta bazowała głównie na błonniku, pełnoziarnistych produktach zbożowych a także na owocach i warzywach.

Wskazówki kulinarne
Nasz wygląd świadczy o naszej kuchni. Jeśli zatem zależy nam na ładnej sylwetce, smażenie powinno zostać zastąpione przygotowywaniem potraw na parze. Dużo lepiej sprawdza się też pieczenie oraz duszenie.
Każdego z nas w ciągu dnia dopaść może głód. Aby uniknąć tego uczucia, które nie wróży niczego dobrego, warto tak rozplanować swoje menu, by organizm miał możliwość otrzymania 5-6 posiłków w ciągu dnia. W grupie przekąsek powinny znaleźć się z kolei takie produkty jak: pestki dyni i słonecznika, owoce i warzywa, migdały czy orzechy. Nie oznacza to jednak, że można ich spożyć dużo. Chcąc coś przekąsić powinniśmy zjeść zaledwie kilka ich sztuk.
Nie zapominajmy również o piciu co najmniej dwóch litrów płynów dziennie, w tym niegazowanej wody mineralnej i herbatek ziołowych. Dzięki nim usuniemy z organizmu toksyny, które utrudniają odchudzanie a skórę nawilżymy, przez co poprawie ulegnie jej wygląd.

Aktywny tryb życia
Sposób odżywiania się nie wystarczy, jeśli prowadzić będziemy siedzący tryb życia. Ruch zalecany jest każdemu, niezależnie od wieku.
Dobierając stosowne ćwiczenia i wykonując je systematycznie jesteśmy w stanie poprawić wygląd swojej sylwetki. Najbardziej odpowiednie są w tym wypadku ćwiczenia wytrzymałościowe a także ćwiczenia modelujące uda, pośladki oraz brzuch.
Należy je wykonywać co najmniej 3 razy w tygodniu, poświęcając im 40-60 minut. Efekty są widoczne już po kilku tygodniach regularnych ćwiczeń.

Przykładowe ćwiczenia wysmuklajce biodra i uda
Pierwszym ćwiczeniem, jakie możemy zaproponować, a które wysmukli biodra jest odwodzenie nóg. Aby je wykonać potrzebować będziemy krzesła z oparciem. Właśnie na nim spocząć powinny nasze dłonie. Następnie, stojąc na wyprostowanych nogach, prawą odwodzimy w tył, lekko ją unosząc. Po wykonaniu 15-20 powtórzeń zmieniamy nogę. Wykonujemy 4 serie.
W wersji utrudnionej zaleca się założenie na nogi gumy, która w momencie odwodzenia zostaje napięta. Kiedy odwodzimy nogi w tył należy napinąć pośladek nogi, która jest odwodzona.

Kolejne ćwiczenie wykonujemy z wykorzystaniem piłki.
Kładziemy się na podłodze na prawym boku, nogi delikatnie podkurczamy, natomiast ręce, w których trzymamy piłkę układamy tuż za głową.
Wykonujemy głęboki wdech.
Na wydechu wykonujemy skłon do nóg przy jednoczesnym ich oderwaniu od podłoża. W tym samym czasie piłkę przenosimy pomiędzy kolana.
Wracamy po pozycji wyjściowej, z piłką pozostawioną między kolanami.
Wykonujemy wdech.
Wydychając powietrze wykonujemy skłon i wyjmujemy piłkę.
Powracamy do pozycji wyjściowej z piłką ułożoną tuż za głową.
Po wykonaniu 15 powtórzeń, zmieniamy ułożenie na lewy bok.
Wykonujemy 4 serie.

Regularne ćwiczenie, wprowadzenie racjonalnego odżywiania się na bazie pełnowartościowych produktów przynieść może naprawdę zadowalające rezultaty. Trzeba tylko uświadomić sobie, co tak naprawdę jest dla nas ważne i dążyć do tego. Wszystko w naszych rękach!

Źródło:

bioxyn tabletki I calminax I artroser stosowanie I sliminazer

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *